Trafne prognozy popytu wyliczane automatycznie przy wykorzystaniu najnowszych osiągnięć nauki.Łatwe w obsłudze narzędzie niewymagające wiedzy eksperckiej.
Wybór strategii zarządzania zapasami pozwalajacej na zwiększenie sprzedaży i obniżenie kosztów zapasów. Monitorowanie efektywności i analiza what-if.
Automatyczne sprawdzanie zapotrzebowania i generowanie zamówień zakupu przy uwzględnieniu warunków handlowych dostawców.
Zarządzanie zapasami w strukturze wieloodziałowej i wielomagazynowej.
Przychody Twojej firmy wzrosną dzięki temu, że: zapewniamy wymagany poziomu dostępności towarów - Never Out Of Stock, oraz minimalizujemy ryzyko wystąpienia utraconej sprzedaży
Obniżymy koszty Twojej firmy dzięki: dostosowaniu poziomu zapasów do prognozowanego popytu oraz redukcji kosztów odnawiania zapasów i magazynowania
Obniżymy poziom kapitału zamrożonego w zapasach Twojej firmy dzięki optymalizacji zapasów umożliwiamy redukcję poziomu zapasów nawet o 30%
Pomożemy Ci zwiększyć wydajność pracowników i zaoszczędzić nawet do 80% czasu potrzebnego na planowanie sprzedaży i uzupełnianie zapasów poprzez automatyzację zamawiania
Wyniki, których nie osiągniesz przy pomocy arkuszy kalkulacyjnych. Dowiedz się, jak poprawić wyniki swojej firmy z ProLogistica Soft.
Celem ProLogistica jest LIKWIDACJA BARIER W ROZWOJU BIZNESU
Dzięki systemom ProLogistica można zoptymalizować procesy sprzedaży przy jednoczesnym ograniczeniu do minimum kosztów magazynowania.
Właściwe wdrożenie ProLogistica Soft gwarantuje:
W tym celu ProLogistica Soft oddaje użytkownikom:
ProLogistica Soft umożliwia dostosowanie procesów biznesowych aplikacji do procesów biznesowych organizacji poprzez integrację z JBPM (Business Process Management).
Podkreślić należy, iż dzięki wdrażaniu oprogramowania opartego na standardach, maleje ryzyko związane z działaniem i bezpieczeństwem rozwiązań. W rozwiązaniach ProLogistica bezpieczeństwo gwarantują dodatkowo mechanizmy autentykacji i autoryzacji wspierane przez JEE.
Zastosowanie standardów do tworzenia oprogramowania gwarantuje, że praktycznie każda firma informatyczna specjalizująca się w technologii, w której stworzona jest dana aplikacja, może świadczyć dalsze usługi jeśli klient zaprzesta współpracy z dostawcą.
Aplikacje ProLogistica oferują integrację na różnych poziomach
Integrację z popularnymi systemami ERP: SAP, Comarch, Microsoft Dynamics (Axapta) oraz Subiekt zapewniają gotowe interfejsy, co skraca czas i gwarantuje niezawodność połączeń.
Jakość oprogramowania wraz z użytecznością biznesową stanowią czynniki priorytetowe, decydujące o szansie na sukces w projektach informatycznych. Właściwa jakość musi towarzyszyć każdemu z aspektów procesu, od określenia wymagań, poprzez projektowanie, implementację, a skończywszy na przekazaniu Klientowi rozwiązania w użytkowanie.
Dzięki odpowiedniemu tokowi tworzenia oprogramowania, właściwej analizie biznesowej procesów klienta i doborze technologii jesteśmy w stanie ją zapewnić na najwyższym światowym poziomie, czego poświadczeniem są dotychczas realizowane projekty.
Dla firmy informatycznej, której celem jest wspieranie złożonych i przetwarzających ogrom danych procesów biznesowych klienta wybór właściwej technologii jest sprawą kluczową.
Rozwiązania ProLogistica Soft powstały w oparciu o technologię JEE, standardu opracowanego specjalnie na potrzeby tworzenia rozwiązań biznesowych, standardu wspieranego zarówno przez największych producentów software’u na świecie: IBM, Oracle, SAP ale także przez społeczności wolnego oprogramowania - Eclipse, Apache. Zapewnia to cztery, strategicznie najistotniejsze cechy nowoczesnego oprogramowania:
Wybór bazy danych pozostawiamy klientowi - systemy ProLogistica pracują w Microsoft SQL lub Oracle. Także klient decyduje, czy wybrać system operacyjny Windows czy Linux. Dzięki takiej elastyczności firmy mogą obniżyć koszty zakupu i utrzymania systemów poprzez wykorzystanie istniejącej infrastruktury.
Aplikacje ProLogistica dostępne są poprzez sieć Web, co umożliwia korzystanie z nich na urządzeniach mobilnych oraz komputerach Apple. Dostępność przez przeglądarkę uniezależnia wykonywanie i wykorzystywanie analiz, raportów i prognoz od miejsca wykonywania tej pracy. Wspiera to firmy wielodziałowe, pracę zdalną i elastyczne podejście do pracy.
Proponujemy Państwu możliwość korzystania z produktów informatycznych ProLogistica w chmurze, w modelu SaaS, przy czym zapewniamy do niej niezawodny dostęp 24h przez 7 dni w tygodniu.
ProLogistica Soft Sp. z o.o. otrzymała dofinansowanie na realizację projektu w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ
Wdrożenie innowacyjnej platformy B2B w celu automatyzacji współpracy pomiędzy Prologistica Soft Sp. z o.o. a jej partnerami biznesowymi
Firma Prologistica Soft Sp. z o.o. w dniu 18 czerwca 2014 roku podpisała umowę o dofinansowanie nr UDA-POIG.08.02.00-02-069/14-00 z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości.
Umowa dotyczy dofinansowania w ramach Działania 8.2. Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B 8 osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013.
Przedmiotem Umowy jest udzielenie dofinansowania na realizację projektu: " Wdrożenie innowacyjnej platformy B2B w celu automatyzacji współpracy pomiędzy Prologistica Soft Sp. z o.o. a jej partnerami biznesowymi ". Wdrożenie systemu w znaczący sposób zmieni dotychczasowy model realizacji procesów biznesowych pomiędzy Wnioskodawca a jego partnerami biznesowymi i przyczyni się do jego usprawnienia.
W ramach relacji B2B wnioskodawca świadczyć będzie na rzecz partnerów biznesowych zaawansowane usługi elektroniczne automatycznego przetwarzania danych udostępnione w formule Software as a Service.
Okres trwania projektu: lipiec 2014 - czerwiec 2015
Wartość całkowita projektu: 991 720,00 PLN
Poziom dofinansowania ze środków POIG wyniesie: 677 404,00 PLN
ProLogistica Soft Sp. z o.o. otrzymała dofinansowanie na realizację Projektu:
Kompleksowe podejście do analizy cyklu życia produktu w kontekście prognozowania popytu oraz zarządzania zapasami, jako narzędzie do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw w ramach:
Osi Priorytetowej nr 1 „ Przedsiębiorstwa i innowacje”
Działania nr 1.2 „Innowacyjne przedsiębiorstwa”
Poddziałania nr 1.2.1 „Innowacyjne przedsiębiorstwa – konkurs horyzontalny”
Schemat nr 1.2A Wsparcie dla przedsiębiorstw chcących rozpocząć lub rozwinąć działalność B+R, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Firma Prologistica Soft Sp. z o.o. w dniu 5 września 2016 roku podpisała umowę o dofinansowanie nr RPDS .01.02.01-02-0052/15-00 z Województwem Dolnośląskim – Dolnośląską Instytucją Pośredniczącą.
Przedmiotem Umowy jest udzielenie dofinansowania na realizację projektu: Kompleksowe podejście do analizy cyklu życia produktu w kontekście prognozowania popytu oraz zarządzania zapasami, jako narzędzie do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw.
W ramach Projektu powstanie nowy moduł oprogramowania ProLogistica PLC służący do prognozowania popytu, planowania sprzedaży oraz optymalizacji zapasów magazynowych przy uwzględnieniu cyklu życia produktów.
Przedmiotem Projektu jest wykorzystanie analizy cyklu życia produktu w celu poprawy jakości prognoz popytu oraz polepszenia wyników opartej o prognozy optymalizacji zapasów. W ramach Projektu powstanie narzędzie do automatycznego prognozowania popytu: od automatycznego rozpoznawania, w jakiej fazie znajduje się obecnie produkt, poprzez automatyczny dobór odpowiedniego dla tej fazy modelu prognostycznego wraz z jego parametrami aż po automatyczną analizę podobieństwa produktów w celu prognozowania popytu na zamienniki oraz uwzględnienia wpływu efektu kanibalizmu i katalizy rozumianych tu jako zjawiska odpowiednio negatywnego (kanibalizm) i pozytywnego (kataliza) wpływu wprowadzenia nowego produktu na popyt na produkty już istniejące na rynku. W Projekcie zostanie ponadto zastosowane nowatorskie podejście polegające na prognozowaniu popytu na cechy produktu automatycznie wyodrębnione na podstawie dostępnych informacji o nim (np. miejsce w hierarchii produktów, specyfikacja techniczna, opis tekstowy czy cena), co ma szczególne zastosowanie przy prognozowaniu popytu na produkty nowe i innowacyjne.
Okres trwania projektu: 01.05.2016r. – 31.10.2017r.
Wartość całkowita projektu: 1 730 801,04 PLN
Poziom dofinansowania ze środków POIG wyniesie: 1 089 727,20 PLN
Naszą misją jest wspieranie przedsiębiorstw w doskonaleniu procesu zarządzania zapasami.
Oferujemy autorski pakiet oprogramowania ProLogistica, ale nasze wsparcie wykracza znacznie poza dostarczanie oprogramowania. Współpracujemy ściśle z naszymi klientami, pomagamy w projektowaniu procesu i ocenie jego efektywności. Możemy z dumą powiedzieć, że zdobyte do tej pory doświadczenie czyni nas wiodącymi ekspertami w dziedzinie zarządzania zapasami.
Wyliczamy prognozy popytu i dobieramy strategię zarządzania zapasami, która pozwala obniżyć koszty utrzymania zapasu i zwiększyć sprzedaż. Dobre wyniki osiągamy dzięki wykorzystaniu zaawansowanych metod statystyki i uczenia maszynowego. Nasze rozwiązanie to jednak nie tylko optymalizacja zapasów, ale też automatyzacja procesu odnawiania zapasów i zwiększenie jego przejrzystości.
Plastics Group Sp.z o.o.
„Oprogramowanie stworzone przez firmę ProLogistica wybraliśmy ze względu na udokumentowane osiągi generujące konkretne, oczekiwane korzyści, wiarygodny zespół wdrożeniowy oraz dobry stosunek jakości do ceny.
Proces implementacji szytego na miarę naszych potrzeb produktu przebiegał zgodnie z założonym harmonogramem i na każdym jego etapie moglibyśmy liczyć na wsparcie ze strony ProLogistica również w sytuacjach gdzie konieczne były dalsze, nieplanowane wcześniej modyfikacje.
Bieżącą współpracę odbieram jako wręcz modelowy przykład synergii w biznesie gdzie wkład obu stron pozwala nie tylko generować obecne przewagi i korzyści biznesowe ale również proaktywnie rozwijać oprogramowanie na przyszłość.”
/-/ Marek Bielecki
GENERALNY KONSULTANT ds. LOGISTYKI I SPRZEDAŻY
AMTRA Sp z o.o.:
„Amtra Sp. z o.o. współpracuje z ProLogistica Soft Sp. z o.o. w następujących obszarach:
Zakupione oprogramowanie ProLogistica stanowi gotowe narzędzie obsługujące wszystkie wyżej wymienione zakresy. Procesy wykonywane są przez system automatycznie, dzięki czemu użytkownik może skupić się na zarządzaniu wyjątkami. Zespól ProLogistica tworzą ludzie kompetentni, otwarci na potrzeby klienta, zaangażowani w realizowany projekt.
Rekomendujemy ProLogistica Soft Sp. z o.o., jako firmę rzetelną, godną zaufania i przyjazną klientowi.”
/-/ Tomasz Markusik
PROKURENT
HERMON Sp. z o.o.
„Współpracujemy z ProLogistica Soft Sp. zo.o. z siedzibą we Wrocławiu, w zakresie prognozowania popytu, optymalizacji zapasów magazynowych towarów i wyrobów gotowych oraz automatyzacji procesów zamawiania i odnawiania zapasów.
Prace wykonywane przez pracowników ProLogistica Soft Sp. z o.o. cechują się starannością i rzetelnością.
Możemy polecić firmę ProLogistica Soft Sp. z o.o., jako partnera kompetentnego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do realizowanych zadań oraz szybko reagującego na potrzeby Klienta.”
/-/ Wojciech Tyc
DYREKTOR
PERS Sp. z o.o.
„Firma Pers sp .z o.o. współpracuje z firmą ProLogistica Soft Sp. z o.o. od 2016 roku.
Z przyjemnością informujemy, ze współpraca z firmą ProLogistica Soft Sp.z o.o., wysoki poziom obsługi oraz dyspozycyjność, spełniły nasze oczekiwania możemy polecić firmę ProLogistica Soft ,
jako rzetelnego i wiarygodnego partnera.”
/-/ Joanna Gancarz
KOORDYNATOR DS.ZAMÓWIEŃ
Igepa Polska Sp. z o.o.
„Informujemy, że firma ProLogistica Soft Sp. z o.o. współpracuje z firmą Igepa Polska Sp. z.o.o. w zakresie usług systemu zarządzania i prognozowania popytu. Współpraca między naszymi przedsiębiorstwami układna się bardzo dobrze, utworzone narzędzie informatyczne zostało skrojone na miarę indywidualnych potrzeb naszej Spółki. System jest dla nas dużym wsparciem w codziennych analizach stanów magazynowych oraz przy automatyzacji lokowania zamówień.
Na podstawie naszych doświadczeń, możemy polecić firmę ProLogistica Soft Sp. z o.o., jako solidnego i sprawdzonego partnera biznesowego.”
/-/ Agnieszka Woźniak
KIEROWNIK DZIAŁU ZAKUPÓW
Zellandia Sp.z o.o.
“Zeelandia Sp. z o.o. korzysta z oprogramowania firmy ProLogistica Soft Sp.z o.o. w zakresie prognozowania popytu dla celów planowania zakupów i produkcji.
Rozwiązanie dostarczone przez firmę ProLogistica jest kompletnym i przyjaznym w obsłudze narzędziem wspomagającym naszą codzienną pracę. Bieżąca współpraca nacechowana jest fachowością i profesjonalizmem a pracownicy firmy ProLogistica szybko i rzetelnie reagują na zgłaszane problem.
Rekomendujemy firmę ProLogistica Soft Sp. z o.o. jako partnera biznesowego elastycznie i indywidualnie podchodzącego do potrzeb klienta.”
/-/ Mariusz Glaza
SZEF DZIAŁU IT