USŁUGI

Firmę ProLogistica Soft tworzą specjaliści dysponujący wiedzą akademicką i praktyczną w zakresie technologii informatycznych, metod statystycznych i rozwiązań biznesowych. Umożliwia nam to skuteczne wspomaganie naszych klientów w ważnych dla nich obszarach biznesowych.

Analiza łańcucha dostaw i doradztwo

Analiza danych i prognozowanie to nie tylko okresowe raporty i regularne wykorzystywanie przeznaczonego do tego oprogramowania. W sytuacjach o znaczeniu strategicznym, a także gdy konieczna jest tylko jednorazowa analiza pewnych danych biznesowych, bardziej potrzebna może okazać się pomoc eksperta.

ProLogistica Soft oferuje usługi z zakresu analizy danych i optymalizacji procesów biznesowych. Możemy być obecni podczas całego procesu analizy danych. Doradzamy, jakie dane zbierać i w jakiej formie je przechowywać, by były one użyteczne dla potrzeb planowanej analizy. Na potrzeby analizy statystycznej zajmujemy się obróbką dostarczonych danych i ich transformacją. Przedstawiamy projekt planowanej analizy i po zatwierdzeniu jej przez Klienta dostarczamy szczegółowy raport.

Proponujemy również doradztwo w zakresie wykorzystania metod analitycznych w zarządzaniu i usprawnianiu funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Wykorzystanie metod statystycznych pozwala na uzyskanie z danych wielu informacji. Oferujemy profesjonalne usługi z zakresu wykorzystania metod statystycznych i interpretacji ich wyników.

Przykłady zastosowania:

  • Zarządzanie zapasami - optymalizacja stanów magazynowych i prawidłowe zarządzanie wielkością i czasem zamówień pozwala na znaczne ograniczenie kosztów związanych z przechowywaniem zapasów (koszty magazynowania, uwięzionego kapitału, kredytu, itp.) Oferujemy kompleksową analizę istniejącej sytuacji oraz wprowadzenie skutecznych i sprawdzonych rozwiązań pozwalających na znaczne zmniejszenie kosztów magazynowania przy zachowaniu wysokiego poziomu dostępności towarów
  • Ocena skuteczności sprzedawców, ocena skuteczności zabiegów marketingowych. Analiza danych pozwala na wyodrębnienie wpływu wielu czynników na badaną wielkość. Przykładowo poziom sprzedaży może zależeć od dnia tygodnia i pory roku, sprzedawcy, wydatków na reklamę, rodzaju opakowania, ustawienia na półce i wielu innych czynników. Oferujemy analizy, które z wykorzystaniem metod statystycznych pozwolą na ocenę wpływu każdego z tych czynników.
  • Ocena wypłacalności kontrahentów - niewypłacalni odbiorcy mogą niejednokrotnie zachwiać stabilnością finansową przedsiębiorstwa. Właściwa analiza danych i wykorzystanie odpowiednich narzędzi może uchronić przed przyjęciem zlecenia od ryzykownej firmy.
  • Segmentacja rynku - sprawdzenie na jakie obszary dzieli się rynek pozwala na skuteczne przeprowadzenie akcji marketingowych oraz dostosowanie produktu do klientów.
  • Prezentacja danych - oprócz samej analizy danych wielowymiarowych bardzo ważna jest właściwa koncepcja ich prezentacji. Nasza firma oferuje zastosowanie zaawansowanych metod wygodnej wizualizacji bardzo złożonych danych.

Dedykowane oprogramowanie

Tworzymy oprogramowania na zamówienie.

Współpracując z Klientem, na podstawie analizy jego potrzeb biznesowych projektujemy rozwiązania softwarowe odpowiadające dokładnie jego indywidualnym wymaganiom wynikającym ze specyfiki branży w której działa.